same old, same old!

För det första vill jag bara säga att ni har blivit väldigt (läs EXTREMT) dåliga på att kommentera...

För det andra så har det varit en mycket spännande dag över här... NOT! S hade en playdtae denna vackra morgon och jag tog med mig Q ut och lekte lite i parken. Sen blev det lite lunch och efter det var det naptime. Jag chillade och skypade med fadern min. ibland gillar jag inte mitt (eller ska jag säga grannarnas?!) internet överhuvudtaget!!! :@ Gaaaah!

Pojkarna kom hem, läxor och sedan parken igen med lite andra barn och au pair. När klockan slog 18.00 hoppade jag in i bilen och styrde iväg mot gymmet, idag var det dags för en spinningklass. Varför använda AC när man kan ha miljoner fläktar i taket istället?! Bra där Amerika, där har ni verkligen tänkt till ordentligt!

För övrigt händer inte mycket! Mer intressant uppdatering kommer en annan dag, då det FAKTISKT hänt något intressant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0