Så glad!!

Jag har haft en kanondag, även om den inte precis började som jag hade hoppats på, men ändå, awesome! Det var min lediga dag idag och jag hade planerat att sova lääääänge! 07.30 får jag ett sms av min vm som undrar om jag kan ta ungarna en timme medan de springer en runda. Visst varför inte, jag gör ju inte direkt något vettigt ändå, förutom att sova. Så jag ligger kvar i sängen till 07.55 och traskar sedan upp, iklädd pyamas. Jag och Q kollar ett par avsnitt av Wiggles och gör sen ingenting. Mina vf kommer tillbaka, gör sig iordning och lämnar sedan huset och mig (de tar med sig pojkarna) Nu börjar min lediga dag!

jag har bil hela dagen så jag packar ihop mina gymkläder och styr bilen mot gymmet. Jag kör mitt program som jag har och sen simmar jag 30 minuter. Så efter sammanlagt 90 minuter på gymmet går jag därifrån med ett leende på läpparna. Mår så bra efter ett bra träningspass! Kör vidare för att hämta upp min tyska vän Dunja och vi kör sedan vidare till Target. Shoppar lite och bestämmer sedan att det är dags för Hobby Lobby. Min värdmamma ringer och berättar att det är stängt... hmm! :/ Vi styr istället bilen mot Walmart, Caraboun (stavning) och ett annat ställe som jag inte kan komma ihåg namnet på. Vi shoppar lite på Walmart innan vi går över till stället som jag inte kommer ihåg namnet på och äter lite lunch och sedan över till Caraboun för att köpa oss en drica (ungefär som starbucks). Jag köper mig en Vanillia mocca with white chocolate... Ja, det var kaffe (MED VANILJ OCH VIT CHOKLAD). Tänka sig jag har blivit en kaffedrickande människa. Kaffe två dagar i rad:O Vad händer med mig?! MEN man måste dock ha all den vita choklade, grädde och vanilj i, annars går det inte att dricka!!

Efter att vi fått vår dricka styrde vi bilen mot Woodfield mall. Jag lämnade dock min plånbok i bilen så jag inte skulle kunna shoppa upp mina pengar... för mycket shopping redan! ;O Men vi gick i alla fall runt och kollade i affärerna. Ögonshopping är ju aldrig fel!! Efter en timme eller två åker vi hem till mig, kollar en film, min vm gör varma mackor åt oss och sen kör jag hem Dunja då det börjar bli sent! Efter det skypade jag med Lisa ett tag oxh nu är det dags för film och sängen!! :)

Just det, det är nu nästan helt (eller det är garanterat) säkert att jag inom loppet av två månader kommer åka till Miami, Florida med Dunja för ett par dagar innan hon återvänder till Tyskland efter hennes år här är avlutat! Underbart! Jag SKA till MIAMI!!! WIHOOO!! :D:D

På torsdag lämnar jag Illinois ett par dagar för att åka till Minnesota!! :) I Love My Life!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0