Lång dag!

Som rubriken säger, så har det varit en mycket lång dag idag. Under morgonen tog jag med mig mina små pojkar till kidsclub för 90 minuter och efter det så blev det lunch som S fick lov att bestämma idag... guess what!? Noodles and co, ingen större nyhet med andra ord. Vi hade lunch, körde hem, hämtade ryggsäcken och satte Q i vagnen och sen traskade vi iväg till skolan. Hemåt igen, ett snbbt besök på lekplatsen med Q innan vidare hem. Naptime och jag hade ett x antal minuter/halvtimme "quiet time" innan baby B kände för att vakna till liv och leva lite loppan med att skrika! Underbart! Han somnade dock om igenefter ett tag så jag kunde spendera ytterligare lite tid på att göra ingenting.

Pojkarna kom hem från skolan, kollade tv, jag kollade collageklasser. Min vm anmälde mig till skolan, så imorgon ska hon signa upp mig för ett par klasser och jag ska gå och shoppa... fin fördelning vi har där. haha! Mycket tacksam för detta. Som det ser ut nu kommer jag mest troligt att ta en massageklass och en engelskaklass. Min vm vill även att jag ska ta en frisörklass, manikyrklass och en klass där jag lär mig att göra alla sorters starbucksdinkar xD haha!

Jag: Det kommer nog, mest troligt bli ganska dyrt...
Vm: det gör inget, jag kan ha nytta av det i framtiden...

haha, hon är allt bra hon!

I alla fall, jag kollade lite klasser, sen promenerade vi till parken, lekte med familjen C ett tag. Gick hem igen och sedan vidare till Marianos för lite middag! soppa, den bästa soppan som finns! :) YUMMI! Traska hemåt igen, lägga Q, S och J kollade tv och gjorde läxor. Mina vf kom hem och nu... FINALLY är jag ledig, klockan 9 på kvällen. Underbar dag! Lång dag, ja, men helt okej!

Q har varit väldigt gullig idag och gett mig tonvis med pussar och kramar! Han är allt bra söt han! To cute to punish! Som vi numera säger. Vilket faktiskt stämmer, ler han så smälter jag! xD haha.. SÖT!
Ni hade alla förstått om ni hade sett honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0