Interesting... haha xD

Okej, jag har nu ca 15 minuter på mig att skriva ett inlägg innan min dator döööör (min laddare är där nere och jag känner mig lat ikväll!) så nu får det går undan. Sådär, vad vill ni veta? Det har inte hänt något speciellt denna veckan faktiskt. Vi har besökt kids club, S hade en "musikal" i skolan, vilken var väldigt bra. Idag var vi (jag, Dunja, S, J och D som är en vän till J) och plaskade runt lite i poolen. Imorgon är det mothers day här i Amerika så det blir brunch här med alla mammor... Kul! S hade en fotbollsmatch idag som vi var och kollade på.

Jag och Dunja pallrade oss ner till bion och kollade på "Water for elephants" som faktiskt var helt galet bra och jag rekommenderar den verkligen för er alla!

Jag vet att jag har varit lite dålig (eller sämre) på att uppdatera, men det kommer bli bättre, jag lovar! Jag ska bara hitta lite mer tid att blogga på. Jag ska bättra mig... förr eller senare;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0