Wisconsin

Egentligen är jag för trött för att uppdatera bloggen, men vad gör man inte för er där hemma så ni kan följa mig över här! Hoppas ni är tacksamma! ;)

Dagen börjar med skype med hela släkten hemma i Sverige, det var ju roligt att prata med er igen! Hoppas det inte dröjer för länge innnan nästa gång. (åt en mycket nyttig frukost; bagel med skinka och sen en munk med choklad och vaniljkräm) Sen såg jag efter pojkarna tills det att vi skulle bege oss iväg. In med allt i bilen och sen var vi på väg till Door County, Wisconsin. Vi körde och körde.... Det tittades på filmer (i den inbyggda dvd:n i bilen) och de spelades på iPad och lyssnades på musik i iPod, så ja vi underhöll oss ganska bra skulle jag vilja säga. Efter ett X antal timmar stannar vi för att käka lunch... på Mc, inte miin favorit men det fick funka. Det blev lite fruktsallad med youghurt och en smoothie, ja det fick duga.

Efter ytterligare 90 minuters körande var vi äntligen framme vi huset. Så underbart vackert är det här (få se när det kommer bilder??). Huset är för övrigt GIGANISKT och ligger alldeles vid havet, och då snackar vi kanske 20 meter, MAX 30. Så, ja det är ganska najs. Tänk er baa det under sommare, inte helt fel va!? Jag har ett fint rum med fönster all over the place.

Nu är klockan mycket, jag har världens huvudvärk och ska nu försöka sova lite innan morgondagen börjar. Mest troligt ska vi bege oss till ett ställe här som serverar SVENSKA PANNKAKOR till frukost på morgonen! YUMMI!

God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0