Från storietimes till spinning

Idag var det åter igen dags för lite storietimes på biblioteket, det var ju ett bra tag sedan sist. Det var lika roligt som alltid... Dock är varken S eller Q så förtjusta i sagorna, utan de gillar mer danserna som är mellan varje berättelse! haha, så gulligt att se. Efter vi lånat lite xboxspel så körde vi vidare till D, jag lämnade tillbaka den pullover som jag lånade för ett par dagar sedan och eftger det var det dags för lite lek i parken. Som vanligt ville Q upp i gungan och där stannade han så gott som hela tiden. Efter parken körde vi hem, jag gjorde lite lunch till pojkarna och sen var det dags att traska iväg till skolan. Jag och Q lämnade av S och sen gick vi hemåt igen.

Väl hemma igen gav jag Q hans flaska och bäddade ner honom för naptime. Jag försökte göra mig en smoothie, men det misslyckades ganska så stort, så istället plockade jag fram juicemaskinen och försökte göra färsk juice på frukt istället... det misslyckades ganska stort det med! Inte min dag idag, haha! Jag gav upp allt och tog ett glas apelsinjuice istället. Lyckat var ordet!

Jag hade lite lugn och ro då S och J var i skolan, Q sov och mina VF var på kontoret. Men efter ett par timmar var pojkarna hemma igen och då med en kompis var och helt plötsligt så har jag fem pojkar i huset och självklart vaknar Q upp så fort de stora pojkarna kommer skrikande in i huset... GREAT! Meeeen, jag gillar mitt jobb och jag gillar mina boys och jag gillar mina VF! AWESOME!

Vi försökte beställa biljetter till en föreställning på teatern . Pinoccio (stavning), men dock lyckades vi inget vidare, så efter tre förksök gav vi upp och beslutade att vi få köra dit istället. När klockan började närma sig 18.00 tog jqg bilen till gymmet och gick på ett spinningpass. Jag saknar att varannan söndag gå på ett tvåtimmars långt spinningpass, jag saknar att cykla vasaspinningen, jag saknar helt enkelt spinning i mer än en timme.

När jag kom hem igen efter ett svettigt pass så stod lasagnen på bordet och det var bara till att hugga in. I feel like home! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0