Busy day!

Idag har det varit fullt upp, från morgon till kväll och därför är jag just nu ganska så mycket död! Kollar på en film och ska göra mig en kopp varm choklad!

Okej, låt mig ta den här dagen från början så ni vet vad det är jag pratar om. som alltid annars är det frukost, väldigt enkel sådan, värmer en bagel i mikron och en skiva skinka... klart! Pojkarna vaknar tidigt idag med, varför? I alla fall, jag tar hand om tvätten, min och barnens. Ger sen pojkarna lite frukost. Mamma J tyckte att jag hade jobbat lite länge igår, så hon mutar mig med lite manikyr och en drink på starbucks... varför inte? Mina naglar behöver en ny manikyr, det var ju så länge sedan sist;)

Jag åker iväg till manikyren, väljer ut mitt nagellack, som denna gången blir mörk blå. Hela proceduren vet ni ju redan från förra inlägget om manikyr. Hon putsar lite, lite vätska, filar lite, putsar lite och sen på med nagellacken och sen till nagellackstorkarmaskinen. Nu var mina naglar fina igen och jag kunde återgå till vardagen. Jag åker hem igen och hämtar upp Q och sen kör vi vidare till gymmet och kidsclub. Jag tränade, gjorde programmet som Alison gick igenom med mig i måndags. Träningsvärken från måndagen sitter fortfarande kvar och jag hade stora problem med att klara av magträningen xD Men det är väl bara på det igen?!

Efter gym och kidsclub åker vi till starbucks för att handla drinkarna (min och min VM). Självklart spiller jag ut min VM iste i hela bilen. OJSAN! Jag orkar inte vända och handla en ny så jag kör bara hem, vi gör gör lunch, äter lunch. Jag lämnar av Q hemma och tar med mig pojkarna (S och J) och deras kompis (M - tjej). Vi traskade ner down town för att kolla på bio, idag blev det Ringo. Det var inte barnens favorit direkt, men den var okej. Inget jag skulle vilja se igen. Efter bio går vi inom starbucks och jag köper min VM en ny iste.

Vi gör lite tie dye. M åker hem och jag och pojkarna går ut och leker lite. Springer runt och skjuter varandra med pistoler. Middgen är klara. Pojkarna äter pizza och jag tar lite färdiglagat (svenska köttbullar och pasta) och värmer i mikron. Ja, de har faktiskt färdiglagade SVENSKA köttbullar här. De smakafr dock inte som svenskar, men ändå, det är tanken som räknas. Nu sitter ag här, kollar på en film och ska snart göra varm choklad.

Jag måste ta tag i lite packning för imorgon lämnar vi ju faktiskt staten Illinois för att bosätta oss i Wisconsin ett par dagar! Datorn kommer jag ha med mig så ni kommer få uppdateringar där med så var inte oroliga för det!
Nästa gång jag skriver är det från en annan stat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0