Skypedate och movietajm!! =)

Okej, igår var detpretty much fullt upp hela dagen. Eller, ja, faktiskt inte mer än vabnligt. Vaknade, åt frukost, lekte med pojkarna, iväg till gymmet/kidsclub, hem, lunch, walk to school, hem, liten sova middag, dator, tv, Marianos, filmkväll.

Det där var en väldigt kort sammanfattning av gårdagen. Så som ni ser är det mesta som vanligt. Det är inte mycket som skiljer dagarna åt när det är detta vädret. Igår ÖSregnade det hela dagen så kunde inte spendera någon tid ute, mer än promenaden till skolan.

I alla fall, under lunch här så loggade jag in på datorn och finner min käre far inne på skype. Det blev ett samtal med dem. Pratade på i lite mer än en timme, sen tog batteriet på datorn slut.

När klockan var runt 21.20 här  tog jag på mig mina skor och traskade över till en au pair (D, från Colombia) som bor inte så många hus bort. Här skulle det kollas film. 10 things I hate about you blev det. Ja, kanske en gammal movie, men fortfarande rätt underhållande att se på. Efter filmen så blev det prat, en massa prat. Okej, låt se, filmen slutade runt 00.00 och sen satt vi och pratade tills klockan blev 02.30. Vi pratade om ALLT och ALLA. Sen var det tajm for me to go home, en promenad som tar fem minuter. Så jag hade en bra kväll, en mycket bra kväll.

Denna morgon kommer tvååringen ner i rummet, han är sååå otroligt gullig när han komemr ner, tänder exakt ALLA lampor och vill komma upp i sängen... ... för att titta (pilla) på min dator xD Han är allt go den lille!

Vi kollade lite Bambi, sen åt jag frukost, Q sprang upp igen och jag skypade med mamma. Så skönt att ha fått prata med alla där hemma. Nu klarar jag en månad till här i staterna;)  Och jag ser fram emot paketet som kommer inom ett par veckor (hoppas jag) ;) <3

Sen har jag inte hunnit så mycket längre på denna dagen. Jo, MAMMA, jag tömde diskmaskinen!!!Så jag är en very GREAT dotter!!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0