Sista dagen på spring break!

Idag är det mycket som står på schemat, eller ja, inte så mycket, men lite i alla fall. Födelsedagskalas i eftermiddag och sen cluster meeting ikväll 5-7 pm. Förhoppningsvis kan jag någon gång under dagen ta mig bort till Marianos och köpa lite tandkräm då min numera är slut. I alla fall, det är dagens planer.

Igår var jag och C (amerikansk vän) på bio - beastly (en nyare verision av skönheten och odjuret, eller vad man nu ska kalla det för) Vi kom dock runt 20 minuter sent, så vi missade början och fick kind of sitta och lista ut vad den handlade om de första minuterna (som var ett bra tag). Det var nog först i slutet av filmen som poletten trillade ner och jag riktigt fattade vad det var frågan om. Men det var, trots att vi missade början, en bra film, en mycket bra film skulle jag vilja säga. I alla fall, när vi sett filmen så åkte vi tillbaka hem, jag lämnade av C vid sitt hus och sen kärde jag hem, det vill säga ytterligare 50 meter.

Idag är det sista dagen på spring break, vilket innebär att det är tillbaka till verkligheten imorgon. Skola och det gamla vanliga!

Ja, det är nog all uppdatering ni får för tillfället för mer än så händer faktiskt inte just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0