Paket från Sverige!

Tack pappa för paketet som anlände idag!! <3 Jag ska lägga in chokladen i frysen så jag kan mumsa på den imorgon! Kan man bli annat än HAPPY när något sådant dyker upp? Nu väntar jag bara på bankkortet som ska komma denna veckan med och mammas paket som kommer om ett par veckor eller så.

Det har varit en helt okej eftermiddag/kväll, väldigt lugn! När klockan började närma sig 18.00 tog jag mitt oicka och pack och körde iväg till gymmet för lite spinning. Som jag har saknat det, I LOVE SPINNING! Jag skulle kunna hålla på för evigt, men det går ju inte. Jag saknar tvåtimmarsspinningen och jag hade definitivt viljat cykla vasaspinningen i år igen, men det är ju lite för sent nu, då jag antar att den redan varit.... men det kommer nog flera!

Och just nu sitter jag åter igen här och glor på Rules of the road, inget vidare roligt, men måste uppdatera lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0