Mysdag!

Två inlägg på en och samma dag, jag hoppas inte ni får för mycket att läsa nu?! Men med tanke på att inlägget imorse handlade om gårdagen så måste jag ju bara uppdatera en gång till och den här gången om dagens händelser!

Det var familjemöte idag där vi bestämde vad som skulle hända under dagen, om vi skulle stanna eller åka hem. Stanna blev resultatet och bowling blev dagens resultat.

Jag steg upp, kollade datorn, gjorde mig iordning och sen promenerade jag ner för trappan. Jag gjorde lite amerikanska pannkakor till pojkarna och vi åt frukost. (haha, de har Swedish pancake mix här - inte okej!) Hur som helst, lite frukost i magen och efter det lite lek, både inne och utomhus. Det blev lite tv tittande och ute lekte vi i parken. När klockan närmade sig 12.30 så packade vi alla in oss i bilen och styr mot centrum och bowlinghallen. Det blir först lite lunch innan vi sätter igång med att rulla kloten. Pojkarna spelar lite spel som finns lpå stället och efter det är det dags för lite bowling. 10 rundor är ett spel och det är vad vi spelade. Jag lyckades få till en hel strike medans mitt äldsta VB fick ihop hela tre(!). Jaja, man kan väl inte vara bäst hela tiden då!

Efter bowling körde vi vidare och handlade på Piggly Wiggly, vilket är ett väldigt roligt namn. Det blev lite pizzor till imorgon och lite frukt och lite kanelbullar med glasyr (de som äts till frukost). Efter det åkte vi hemåt, Q lades ner för sin naptime, J spelade på datorn där nere och S och jag kollade på film - Bambi 2.

Jag fick även chansen att prata med moster med familj. Dock tyckte internet att det var väldigt lägligt att hacka just då... men det var kul att prata med er och efter många om och men även se er!!! :)

Efter lite film och skype gick vi ner, jag höll om baby B medan mina VF gjorde middag! Efter god middag så hjälpte jag mamma J att plocka undan och sen la jag mig i soffan ett bra tag och glodd på någon show innan jag åter tog tag i mitt liv, gick upp, tog en dusch och ska nu bädda ner mig i sängen.

Och det var min sista dag i Door County för den här gången! Tillbaka i sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0