Jag gillar helger!!

Okej, ännu ett inlägg idag, jag börjar ju bli riktigt bra på det här tycler jag! I alla fall, efter morgonens samtal med mammsen och urplockning av diskmaskin så gjorde jag inte så mycket mer på ett tag. Jag satte igång en film - Muriels Wedding och efter den så såg jag Crossroads. Ja, ni ser ju själva att jag har fullt upp idag. I alla fall, efter dessa två filmer så bestämde jag mig i alla fall för att göra lite nytta igen, det var ju trots allt ett par timmar sen sen sist. Så jag bestämde mig för att tvätta mina sängkläder, det är nog på tiden att de blir lite rena och fräscha nu efter en månad...

Då både tvättmaskin och torktumlare var fulla med tvätt så blev det först till att vika tvätt och sen flytta över tvätt och sen tvätta, och sist men inte minst starta torktumlare och tvättmaskin. JAG VEET(!) intresseklubben antecknar. haha!
Efter att jag hade gjort lite nytta så läste jag lite i min svenska bok (det är så härligt att se lite svenska ord då och då) och innan jag visste ordet av så sov jag. POWERNAP! Och en timme senare var jag vaken igen, min tvätt var klar så jag bar ner den på rummet. Jag till och med påbörjade min bäddning av sänge, men hann dock inte så långt då min hostfamily kom hem igen. De hade varit borta i princip hela dan (frisören, basketmatch och gud vet vad??)

Två timmar senare lämnar mina hostparents huset och jag och Q är ensamma hemma. Till middag blev det macaroni and cheese i Scoobi Doo liknande figurer. Är det inte underbart vad USA hittar på! Lööööv it!
Efter mat så blev det lek och dans och tv. Jag kan ju säga så mycket som att jag kan HELA Hot Potato dansen OCH sången! Looove Wiggles! Efter mycket lek o skoj så var det dags för Q att krypa till sängs och nu sitter jag är och kollar på EVERYBODY LOVES RAYMOND!! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0