I'm having the best time EVER!

Snacka om att jag trivs i min hostfamly! Är dom bäst eller vad! För varje dag som går så känns det bara bättre och bättre. Visst, alla dagar är inte som en dans på rosor, men definitivt de flesta och även de dagarna som är lite sämre är bra... och då kan ni ju bara gissa hur bra mina bra dagar är!! BÄÄÄST!

Som jag nämnt tidigare så kan jag knappt fattat att jag nu varit här i MER än en månad - men det är väl som man säger; tiden går snabbt när man har roligt! Det gör den verkligen! Min hostfamily har samma galna humor som resten av min svenska familj, vilket gjorde att jag kände mig hemma direkt;) Ja, en del vet ju vad jag pratar om, ni andra... checka in facebook så kanske ni hittar nåt galet?! haha!

Så att resa hit, att bli en au pair på andra sidan Atlanten, att lämna mitt liv och min familj i Sverige, var det bästa beslutet jag någonsin ha tagit och jag ångrar det inte en enda sekund... inte ens en hundradel eller tusendel, faktiskt inte alls!!

Här är skratt dag ut och dag in, lek och ståhej från morgon till kväll (med ett break under middag då folk sover och är i skolan) Visst har vi (jag och barnen) våra diskussioner ibland, men det glöms oftast bort lika snabbt som det påbörjades.

Jag tror (läs; VET) att jag har hittat den absoult bästa hostfamily för mig, så det var kanske lika bra att CO inte längre kunde ta emot mig! Everything happends for a reason!

I just wanted to say that I LOVE it over here!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0