I think I'm dead!

Och därför ska jag nu, alldeles snart gå och lägga mig. Jag har nu avslutat säsong 4 av early edition, vilken också är den sista. Så därför får jag nu påbörja säsong ett av CSI Miami med Horatio... kan man annat än älska den mannen eller! SÅÅÅ COOOOL! Brillorna, blicken, et röda håret! ^^

Ja, men i alla fall, jag var på gymmet idag och skulle få mitt träningspass som jag då ska göra ett par dar i veckan när jag har tid. Jag trodde det då skulle vara som i Sverige, hon visar lite, jag testar på det, men hej o hå, det här var ju ett riktigt träningspass och smidig som jag var hade jag ju inte direkt ätit något heller... förutom de EXTREMT GODA kakorna som J dumpade vid vår ytterdörr igår. Det kanske inte var världens bästa "hej-jag-förbereder-mig-inför-träningen-måltid" men gott gott var det i alla fall och det är väl det som räknas, ELLER? I alla fall, i slutet när jag skulle göra den sista övningen för mage så skakade mina armar så pass mycket att jag faktiskt bara klarade av att göra hälften. Så, kanske en bättre måltid nästa gång gör susen? Troligtvis, ja!

Ett bra tips medan du tränar är: ANDAS! haha, ja jag fick höra det ett fåtal gånger "keep on breathing" ojsan, som det kan gå! haha

Okej, här finns då lite att joba med i alla fall och en dag (troligen nu i veckan) kommer jag att köpa mig ett par löparskor så jag kan börja springa lite och få upp flåset. Vi får se hur det går med det. Springa är ju inte riktigt min grej, men kanske sådär på morgonen innan jag börjar jobba. Jag är ju ändå uppe så pass tidigt så varför inte? Eller kanske på kvällen? Ja, vi får helt enkelt se. Känns som att det börjar bli lite mycket kakor för min del nu xD Hmm! haha

Men jag är i alla fall död, och ja, jag kommer återvända till gymmet imorgon... såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0