DON'T LOOOOK!

Här kommer ännu ett ganska meningslöst inlägg om mina iaktagelse här borta i staterna. Okej, denna gången har jag iaktagit på gymmet, i duschen... haha
För det första så är ALLA väldigt privata med sina kroppar och man springer inte direkt runt naken, utan man skymmer sig ALLTID med en handduk, var man än är i omklädningsrummet. I Sverige springer ju var och varannan människa omkring naken i omklädningsrummet...

Sen duscharna! Först finns där ett draperi och bakom det ett litet "omklädningutrymme", ja för inte alla vill ens skymma sig med en handduk, utan de byter först om i det lilla "utrymmet" som finns. Efter detta "utrymmet" finns ytterligare ett draperi och bakom det hittar vi då duschen. I duschen finner du shampo, balsam, shower gel, och rak gel (rakhyvlar finns där man hämtar handduken!)

Okej, hur som helst, idag när jag skulle duscha var ALLA duschar upptagna (pensionärssimningen var över!) så det var bara till att vänta. Tror ni inte att det tog miljarder med år innan människorna var klara, BARA för att de var tvugna att ta på sig kläder i det lilla "utrymmet" istället för att bara vira handduken om sig och göra det i omklädningsrummet istället! haha, jag blir då inte klok på dessa människor. Rätt underhållande att iakta i alla fall.

Så det är kanske därför alla stirrar konstig på mig, då jag kommer ut med en handduk från duschen och sen springer runt halvnaken i HEELA omklädningsrummet! 

Troligtvis är det här inte det sista konstiga inlägget... Blame America!!! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0