Dagen i all ära!

Ännu en dag i det stora landet är nu över. Just nu sitter jag och kollar på Everybody loves Raymond.

Dagen i all ära har faktiskt varit ganska lugn, det har inte hänt särskilt mycket. Under förmiddagen/morgonen tog vi på oss våra varma kläder och begav oss (jag, Q och S) ut i det kyliga, men ändå ganska fina (det var uppehåll i alla fall) vädret. Vi traskade runt  och allting slutade med att vi hamnade i parken som finns jämte skolan. Där spenderade vi en timme med att springa upp och ner och åka rutschkana, rida på dinosaurien eller gunga i gungorna. När klockan hur som helst började närma sig 11.00 så fick vi gå hemåt för att göra/äta lunch. Dagen till ära blev det Macaroni and cheese. Ytterst komplicerat att göra. Koka makaronerna, blanda ostpulvret med mjölk och blanda sedan med makaronerna. Som sagt; ytters svårt och väldigt komplicerat ;)

När sen S hade gått till skolan och Q var i säng så began jag mig av mot gymmet. Där blev det en timme på en maskin som liknade en crosstrainer, men som inte riktigt fungerar på samma sätt... Det var skönt att komma ut lite och röra på sig. Känner att det kanske blir lite för mycket icke nyttig mat ibland. 
Efter gymmet åkte jag tillbaka hem, det känns rätt bra att säga att jag har ett hem i Amerika, och gjorde inte så mycket. Killarna kom hem från skolan och jag och S byggde lite lego, vilket för övrigt tog oss hela kvällen. Så efter det så hände det inte särskilt mycket mer, nu sitter jag här och kollar på tv.

Mitt batteri börjar ta slut så det är nog dags att gå ner på rummet, göra sig redo för sängen, plugga in laddaren i datorn, krypa ner under täcket och starta ett par avsnitt av Early Edition!

Ha ett bra liv folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0