Busy busy?

Dagen i all ära har varit lite smått seg, men helt okej i sitt stora drag. Än så länge har ju bara halva dagen gått... Vi har än så länge hunnit med enhel del, faktiskt. Det har blivit frukost, träning, lek på stor ny park, lunch på Mariano's. Sen blev det en promenad hem med S och Q. Eftersom the cleaningladies fortfarande var här (höll på att avsluta) så åkte vi med och lämnade av S vid hans skola och efter det så körde vi hem igen.

Nu sover Q, S och J är i skolan och Mrs. J tog med baby B till hans läkarbesök, och här sitter jag och kollar på tv och uppdaterar min blogg. Snart börjar CSI Miami, galet länge
sedan jag såg det! Nästan så jag saknar det lite!

Ikväll ville mormor M ta med oss ut på middag på en mexikansk resturang och det tackar man väl inte direkt nej till... eller? Alla är så himla gulliga här över så kan man egentligen annat än trivas? LIKE LIKE LIKE!

Pojkarna har en till dag i skolan och sen har de spring break en vecka, vilket betyder att vi på lördag åker till Door County, Wisconsin. Där kommer vi sedan att stanna ett par dagar, troligtvis till onsdagen nästa vecka. Det ska bli skönt att komma ut lite, lämna huset och åka på lite nya äventyr med familjen!

Annars har inget spännande hänt här, var åter igen på Social Security kontoret igår och jag kommer nu att ha mitt SSN inom två veckor! Galet skönt ska det bli. Kan ta mitt amerikanske körkort och skaffa ett bankkonto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0