Update!

Kanske är det dags för en ordentlig uppdatering nu då? Mja, är ju inte helt sigen på det, men enbart för eran skull kommer det "ett lite mer uppdaterat inlägg". Okej?

Igår gjorde vi inget särskilt, vad jag kommer ihåg? hehe
Vi vaknade (ganska självklart). Vi åt frukost, tvättade lite och sen bar det iväg mot Marianos för lite inhandling av matvaror. Hemåt igen och ställa in allt på dess rätta plats och sen vart det vidare till kidsclub. Vi var hemma igen runt 12.00 för att tvätta lite mer och äta lite lunch (rester från gårdagen - fläskpannkaka). Q tog en nap på ett par timmar och jag hade lite "quiet time". Jag väckte Q, för att han kvällen innan inte kunnat somna. Vi kollade ett Wigglesavsnitt innan vi packade ner badkläder och en picknick och begav oss iväg till poolen. Vi kom dit och hade då 15 minuter på oss att bada innan de stängde. Well, vi gick in, plaskade runt i 15 minuter, gick upp, hade en picknick och åkte hem igen. Min vp och Q åkte in till Chicago för middag och jag traskade iväg för att möta Erika för middag. Det blev pasta på CPK. TORNADOVARNING!!! Det regnade och blåste och blixtrade och åskade... Underbar kväll. Vi hann i alla fall äta upp vår mat innan strömmen gick... och där satt vi i mörkret. Dags att traska vidare.

Jag mötte upp Tiffany och Eric utanför starbucks och vi hängde tunt på Eddies (som var enda stället som hade belysning/el) Jag var hemma igen vid 22.30 och var galet trött så jag gick och la mig ganska omgående.
En mycket bra tisdag om jag får säga det själv :)

Här kommer då en uppdatering om dagen som varit. Q mådde lite illa igår (spydde) så han fick sova länge idag och med länge menar jag 07.59 då han vaknar upp. filmen bilar var på tv så vi kollar den innan Q tar ett bad. Sen blir det lite frukost innan vi går ut och leker. Efter ett tag kommer Florencia med S (2 år). De lekte tillsammans i runt 1.5 timme innan regnet kom och det var dags för lite lunch. Vi kollade lite Wiggles (väldigt bra sysslesättning) innan Q tog sin nap. Jag tvättade sängkläder = kul! ;D

Jag hann med ett skypesamtal med allra bästaste Sandra och här smids det STORA planer! SAKNAR DIG!!! <3

Jag väckte Q och tog med honom på en tripp till biblioteket. Vi släpade med alla de 21 böcker/filmer som vi hade lånat och lånade lite nya grejer till Q. Det blev lite Wiggles, lite BRUM och lite andra böcker. Sen körde vi hem och jag gjorde lite middag. Idag blev det STUVADE MAKARONER och KYCKLING! Som jag har saknat de stuvade makaronerna! Och Q älskade dem! :) Han åt så det knakade! ;D

Sen degade vi allihopa framför tv:n och kollade på en massa tecknade serier! xD Men vad trevligt!

Sådär, nu har ni fått uppdatering för de dagar jag inte varit så detaljerad!
Imorgon kommer min vm hem och jag ska göra potatismos och SVENSKA KÖTTBULLAR!!! MUMMA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0