Fullt upp...

Jaha, både idag och igår skulle jag kolla upp något på datan, men innan jag kom så långt så hade TOTLAT glömt bort vad jag skulle kolla upp... hehe

Min vm åkte till Florida med baby B idag så just nu har jag bara Q här hemma. Så under morgonen åkte de till flygplatsen för att lämna av min vm. Jag tog cykeln till banken och sedan till Starbucks för att få mig en White Chocolate mocca - min nya favorit! Efter det bar det iväg hemåt igen. Jag hann kolla min dator lite snabbt innan min vp och Q kom hem igen. Jag startade ett Wigglesavsnitt för Q och min vp åkte iväg på jobb. Jag vek tvätten och kollade sedan Wiggles med Q. När det var slut packade vi ner snacks och dricka och körde iväg till Woodfield mall för att leka på "playarean" som finns mitt i hela smeten. Där lekte vi sedan i en timme innan vi traskade vidare till Rainforest cafee för att kolla in de konstgjorda djuren.

Efter det så körde vi vidare till Walmart. Där inhandlade jag 2(!) nya plånböcker. Bara för att jag hade lite beslutsångest och min personlige shoppingassistent (Q) tyckte att jag skulle ha båda två! ;) Även ett par nya hörlurar till min iPod blev inhandlade och sen en ny bilkudda till Q - BARA för att han är så otroligt SÖT:)

Men efter denna shoppingen så körde vi finally hemåt. Q kollade ett Wigglesavsnitt medan jag gjorde lite macaroni & cheese för lunch. Vi åt och nu sover Q. Jag har organiserat i min nya plånbok och nu kollar jag tv och chillar tills Q vaknar upp igen. Jag vet inte riktigt var jag ska släpa med honom senare - kanske åker vi till poolen? Eller biblioteket? Je, vem vet var vi hamnar!? Det återstår att se! :)



Kommentarer
Postat av: mikaela

så du överger spaninen-plånboken nu för en usa-plånbok? ;)

2011-06-21 @ 21:06:44
Postat av: Emelie

Well, jag överger den ju inte direkt, jag sparar den! Helt klart i min låda (den var ju dyr för tusan!) Men kände bara att den behövde ett break och kanske uppdateras lite;)

2011-06-22 @ 13:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0