Peace And Quiet!

Lugnt och tyst, peace and quiet! De små pojkarna sover och de stora pojkarna är hos sin pappa. Jag vet inte riktigt varför jag befinner mig inomhus då det är fint väder utomhus. Jag kan ju faktiskt bara ta med mig babymonitorn och min dator och gå ut.... ska nog göra det med! Lät ju riktigt bra när jag skrev det.

I alla fall, cyklade till gymmet imorse, tränade 90 minuter och sen hem igen. Duschade och åt lite frukost. Dunja kom förbi med sina väskor som jag ska vakta lite medan hon befinner sig i Californien. Jag började jobba runt halv ett. Tog med mig Q ut på en liten cykeltur till parken där vi lekte en halvtimme innan vi cyklade hemåt igen för att äta lite lunch. Idag blev det grillade mackor med ost och ägg. Yummi!

Ikväll blir det ytterligare en galen kväll med Lovisa (och kanske Florencia)... vet aldrig vad som händer när vi är i farten!? Allt kan hända;)
Svenska i Amerika...

För övrigt har jag inte så mycket mer att säga. Mindre än en månad (runt tre veckor?) kvar tills jag beger mig mot Florida för lite välförtjänt semester! Tiden går otroligt snabbt här. Kan knappt fatta att det var över 4 månader sedan jag lämnade det trygga Sverige bakom mig. Men, ja det är så det är! :)

Over and Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0