Life is good!

Härligt väder utomhus idag! 25 grader varmt och strålande sol! Så, vad har vi då gjort en dag som denna. Jo, men det ska jag berätta för er nu! Väckarklockan ringde vid 08.00 och jag var helt död och kunde inte hålla mina ögon öppna. Självklart somnade jag om UTAN att ställa om väckarklockan! OhNo! Vaknade med ett ryck 8.25... HELVETE! Slängde på mig lite kläder och 2 minuter senare var jag uppe i köket. Vid sådana här tillfällen är det bra att bo på jobbet! ;)

I alla fall, mötte min vm i köket som tycker att jag ska börja dricka kaffe under morgonen så jag vaknar till liv xD hehe
Men jag var uppe i alla fall och jag börjar ju lite innan nio, så jag vet inte om jag försov mig eller inte? haha!

Vi åt frukost och lekte lite med bilarna. J åkte iväg på sitt legocamp och min vm tog Q till hans musikklass och S följde med. Jag och baby B tog en promenad innan vi mötte upp S och Q för att sedan traska vidare till den gula parken och leka där i 30-45 minuter. Hemåt igen, leka lite med grannungarna innan det var dags för lunch. efter lunch fick jag S till att läsa lite för mig, J var hos en kompis och baby B och Q tog en nap (they still are). Efter att vi läst lite släpade jag med mig S på tandemcykeln. Vi cyklade (jag trampade) iväg till bensinstationen för att fylla på lite mer luft i däcken innan vi trampade vidare till Wahlgreen för att inhandla lite tennisbollar och snacks. Efter det trampade vi hemåt, fämtade upp tennisracken och sedan till skolan och tennisbanan.

Vi spelade tennis i sisådär 15-20 minuter innan vi åt lite snacks och drack lite vatten. På med hjälmen igen så cyklade vi hemåt. Stannade till vid ett lemonadstånd och skänkte lite pengar till de små barnen genom att köpa 2 drinkar (fick en tredje på köpet). Vidar hem och nu sitter jag här och vaktar de två små som sover middag. J har gitarrlektion och min vm underhåller S nånstans?

Ikväll åker de till sin pappas hus för att sedan åka till Texas på lördag! Vilket betyder att jag har 2 barn under helgen. På måndag åker min vm och baby B till Florida vilket betyder att jag har ett barn (Q) under nästa vecka! :D

Just nu händer det inte så mycket... Spelade volleyboll igår, sista träningen för klubben. Hoppas att jag kan spelt liiiiite nästa termin med skolan, men får se hur det går?! Drömma går ju alltid! Annars så roade jag mig med att betala min parkeringsböter under kvällen igår. Så kul man kan ha det.

Vet inte riktigt vad jag ska plugga? Massage eller grunderna till personlig tränare? Har en månad på mig att bestämma mig så...



Jag har inhandlat mina favoritchips - grönsakschips!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0