Jag börjar bli riktigt bra på det här med att uppdatera (även om jag inte alltid skriver vettiga saker)

Gårdagens kväll - Det blev på det viset att vi gick och lyssnade lite på ett band som spelade downtown AH. Där satt vi ett tag innan vi promenerade iväg till CPK för att inhandla lite mat. Sen traskade vi vidare hemåt mot mitt place för att glo film och äta glass. Denna afton blev det Coach Carter. Runt midnatt körde jag hem Lovisa, passade på att tanka bilen på vägen tillbaka och sen blev det till att mysa ner sig i sängen och sova till morgondagen! ;D

Idag har det inte hänt så mycket... än;) Mest troligt kommer det väl inte hända så mycket heller. Jag får väl släpa mig ut på en liten joggingrunda innan jag ska påbörja dagens arbete.

Annars är det nog inget speciellt som händer här på andra sidan Atlanten! Ganska mycket helt okej! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0