Galna!? Haha xD

Okej, inte en alltför intressant dag idag. Känns mest som om vi har flängt omkring överallt och ingenstans! Jag tog det bara lugnt under morgonen då pojkarna var lediga från skolan idag! Vi traskade över till A (S:s kompis) och hämtade upp honom och sedan tillbaka hem igen. Körde iväg till en park, lekte lite och sen hemåt igen. Över till Diana med pojkarna för att äta lite lunch/leka och efter det hem, lämna av Q och hämta upp J. Vidare till Lovisa för en annan playdate med hennes pojkar.

Vi lekte där ett tag innan vi körde downtown för att käka lite glass. Vi åkte hitåt och lekte lite ute vid parken. 15 minuter senare regnade det. Lyckat! haha. S gjorde sig redo för fotbollsträningen, J lekte på ovanvåningen, bebisarna sov och jag tog på mig löparskorna och sprang en runda. Solen hade lyckats hitta fram igen och det stekte på ganska bra, runt 30 grader varmt och extremt kvavt.

Jag har kollat ett avsnitt av CSI Miami. Min lite halvt galna värdfamilj leker på ovanvåningen. De skickade en bild på mig där min tvååring, Q, håller en vit mus (mest troligt ormens mat) och där har vi anledningen till att jag stannar här nere. Haha!
Fick en minut senare ett lite smått galet telefonsamtal av människorna där uppe! haha xD Varför inte bara komma ner och prata med mig? Nepp, här skickar vi sms och ringer istället. Galna OCH lata! haha, man kan inget annat än gilla dem! :) <3

Jag fick även ett paket från Sverige idag med min julklapp från min kära syster mikaela - tackar för det! Behövde lite nya öronhänge! Och min 20 årspresent - jag älskar klockan! Tak allihopa!!:D <3

Och det var min mycket intressanta dag!

Notis till Sandra och pappa (med familj): Paketen är redo och nu ska jag ta mig till postkontoret! Mest troligt kunde jag smita iväg ett tag imorgon!

Kommentarer
Postat av: mikaela

haha :D glad du gillade det!

bättre sent än aldrig ;)

2011-06-04 @ 22:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0