Gaaaaaaah!

Än en gång har jag spelat lite volleyboll oxh det blir bara roligare och roligare! Jag visste knappt själv att jag saknat det så mycket! Mina kvän/ben ser ju lagom blåa ut nu i alla fall. Än en gång var det varken uppvärmning eller nedvarvning som dtod på scchemat utan bara GO FOR IT!!!

Grejen är det att I'm on the team... BUT(!) träningstiderna är ju inte de bästa - 15.30. Vem tränar då egentligen?! Gaah, så frustrerande! Jag jobbar ju då liksom! Men kanske, KANSKE kan jag träna med dem i alla fall EN eller TVÅ gånger i veckan! Bättre än ingenting alls antar jag! Men ska i alla fall hålla kontakten med tränaren.

*Puuuuuuuuuuussssssst*

Jaja, nu ska jag väl läsa vidare min bok, fundera över vad jag ska göra av mitt liv i framtiden och njuta av en god natts sömn!


Kommentarer
Postat av: Pappa john

Hej, roligt att du börjat med volleybollen igen, vi skickar över dina knäskydd så fort som möjligt så du slipper gå runt med blåa knän hela sommaren. Hoppas det kan lösa sig för dig med tiderna så du kan vara med på några träningar. Ha det bäst puss och kram pappa=))

2011-06-12 @ 11:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0