Böööööööörn!

Vad har jag då hittat på den senaste tiden... ja, men det kan man ju fråga sig, hehe! Igår var det då en ganska lugn dag, inget speciellt inplanerat. Så vad gjorde vi, hmm, bra fråga. Vi chillade runder under frömiddagen, tror inte vi gjorde något speciellt. Men kolla vilket bra minne jag har då;O I alla fall, under eftermiddagen släpade jag med S till poolen medan alla andra (baby B och Q) tog en nap. Där var vi ett tag innan vi åter igen körde hemåt. Det var sådär lagom kallt i poolen, men jaja, whatecer liksom, i skulle man! Följde med mn vm och lämnade av S på ett barnkalas eftersom det var jag som skulle hämta upp honom senare. Hemåt, tog med mig Q och Dunja till ChoooChoooparken för att leka ett tag innan det var dags att cykla hemåt igen. Äta middag lite snabbt och sedan packa in oss i bilen för att hämta upp S och hans kompis L från barnkalaset.
Under kvällen chillade vi bara läget;D naaaajs!

Idag, tisdag, hade jag satt väckarklockan på 06.00 för att vara flitig och gå till gymmet... näe, låg kvar i sängen (klarvaken dock) och degade. Gick upp runt 8 för att sedan gå ut på en timmes promenad med min musik dunkande i öronen. Lite småchill. Kom hem, bytte om och drog med ungarna till endollarbio. Så 24 kronor för fyra personer är väl inte helt fel;) Så det kommer vi helt klart göra om och om igen;D
Sen hemåt, äta lite lunch. J har sitt videoläger och jag och dunja tar med oss Q och S till poolen. Möter upp Erika där. Jag plaskar runt med Quin och Sam i poolen. Två timmar senare kör vi hemåt - ännu mer solbränd (grääääääääjt!)
Chill hemma och nu degar jag här.

För övrigt har min visdomstand bestämt sig för att efter sådär ett halvå att börja växa lite igen, och ja(!) AJ!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0