Aktiv dag!

Ohja, idag har jag minsann varit aktiv. Började dagen med ett skypesamtal med pappsen och efter det tog jag cykeln till gymmet och tränade en timme. Cykla hemåt igen och duscha och göra mig iordning för att traska ner downtown för att möta Erika och Florencia. Vi placerade våra rumpor inne på Biggbys. Där satt vi sedan till klockan slog 17.30. Tiden gick verkligen snabbt och vi pratade verkligen om allt och ingenting.

Jag pallrade mig hemåt och mina vf undrade vad jag hade gjort i alla dessa timmar xD Suttit på ett cafee? hehe
Ja, men tydligen "har man inte tid" till att göra det här. Men herregud, man TAR SIG TID för en liten svensk fika!
I alla fall, "hängde" lite här hemma innan jag åter igen satte på mig träningskläderna och löparskorna för att bege mig ut och springa en runde i det KVAVA vädret, men dock helt okej. Jag upptäckte dessa helt unika flugor med en lysande rumpa. Vad är det de kallas, eldflugor? eller något va?! I alla fall, tog ett tag innan jag listade ut vad det var som flög omkring och lyste överallt ;) Så då har man upptäckt det med.

Nu har jag duschat, kollar King of Queens och ska snart krypa ner i sängen då jag börjar 6 imorgon... JA, på morgonen:O eller det kanske inte ens är lönt att gå och lägga sig? Kanske lika bra att vara uppe hela natten istället;) hehe, näe, men det blir nog sängen inom ett par minuter!

Och för övrikt finns det väl inga sådana här brandposter i Sverige?! Så HUR skulle jag kunna veta egentligen? ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0