Äckligt mätt!

Ja, men nu är jag sådär äckligt mätt efter att ha ätit potatismos med svenska KÖTTBULLAR. Ni vet den känslan då man verkligen inte kan äta mer men måsta ha lite till bara för att det är så gott. Sen känner man att man har ätit FÖR MYCKET och måste ut och springa, men att det skulle gå sååå mycket snabbare att rulla fram, men man sitter ändå kvar i den skönaste fotöljen utan att röra på fläsket... Och FUNDERAR på att springa lite senare istället (men kommer mest troligt inte att göra det...) Ja, men just så känner jag mig nu!

Så mätt blir jag nästan ALDRIG här över. Jag vet inte riktigt vad det är med deras amerikanska mat, men den svenska är helt enkelt SÅÅÅÅ MYCKET BÄTTRE! Men i alla fall, det blir nog trots allt en löparunda lite senare, om en timme eller sådär, när jag inte längre rullar fram;)
Efter min lilla runda så kommer jag släpa med mig fläsket över till Dianas hus för att kolla lite film, innan jag släpar hem det igen för att sova!

Dagen idag har för övrigt varit bra. Inga större bekymmer. Jag hade Q från 06.30 till 18.30, så det blev en låååång arbetsdag idag. 12 timmar, underbart! Hoppas på lite chill i helgen... Men får se hur det blir med det?!
Vi har i alla fall fördrivit dagen med musikklass, tvtittande (Q är förälskad i BRUM!), städande, tvättande, cykeltur, matlagning, parklekande och en liten middagslur=)

Dagens uppdrag (uppdatering) slutförd!



Jag saknar den lilla plutten som mest troligt inte är en liten plutt längre! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0