Vilken vecka är det?

ja, men det kan man ju verkligen fråga sig?! De har liksom inte veckor här i USA så det blir ganska  svårt att holla koll på skiten, så därför hade ju jag hoppats på att någon där hemma hade viljat uppdatera mig emellanåt! ;)

För övrigt; vad händer? Jo, men i onsdags (det vill säga igår) gjorde vi nog inte alltför mycket, tror jag! Herre gud (!) börjar jag bli senil nu också? Så går det när man inte uppdaterar varje dag... får ta tag i detta igen snarast! I alla fall, vi lekte utomhus(?) weeeeell, det gör vi alltid så jag antar att vi gjorde det igår med? hehe Några ungar var över här o lekte ett tag, under kvällen vet jag i alla fall att jag tog med mig allihopa till poolen för ett härligt kvällsdopp! Ja, det var faktiskt ganska skönt i vattnet om jag får säga det själv. Vi kom hem och åt lite dessert. Jag och Dunja satte igång en film. Jag slocknade inom loppet av 10 minuter. (Ja, men Sandra du vet ju hur det blir) *blink blink* och sov sen ända till morgondagen.

Idag (det vill säga torsdag) började jag dagen med att leka med Baby B. Min vm tog med de andra till Q:s musik och sen för att skaffa pass til J. När de kom hem tog jag med mig Q till Mc och leklandet för att leka/äta lunch med Tiffany och hennes barn. Hem igen och det var dags för Q:s nattitime. Jag pratade med Baby B. Han somnade för ett ögonblick så passade på att prata med Sandra - Stora planer blir större! ;D *HOPPAS!!!* Degade bara under kvällen. Lärde Q och S att dansa små grodorna och de försökte blåsa ljud med grässtrån - ja här kommer alla mina dolda talanger fram;) hehe

Och för övrigt händer det inte mycket i detta extremt STORA amerikanska land!
Här får ni en bild att glo på!


Kommentarer
Postat av: Fredrik

vecka 26 =O halva året har gått nu ^^

2011-07-02 @ 12:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0