Taste of Chicago!

Då bar det åter igen av mot Chicago denna vackra och varma söndag. MEN först så vattnade jag blommorna då min vp skulle få en hjärtattack om han kom hem och alla blommor skulle vara döda... hoppsan xD hehe
Men än så länge lever de;)

I alla fall, ut i pyamas och vattna blommor och efter det in och göra sig redo. Vi mötte upp de andra tjejerna vid tågstationen runt halv 10 och sen var vi iväg. Ännu en spännande dag med mina kära vänner i Chicago stod på schemat! Love it! Så när vi väl klivit av tåget så vard et bara till att börja promenaden bort till Taste of Chicago. Där gick vi runt ett tag kollad och luktade (då det var waaaay to much pengar för att äta) på maten. Jag och min tyska vän Denise gick inom barnattraktionen och tog ett kort med Phineas and Ferb, ett helt klart måste såklart;)

Sen traskade vi bara runt i Chicago och njöt av solen och åt lite lunch. Efter det så traskade vi vidare till Navy Pier och satte oss vid vattnet och chillade ett tag. Efter ett tag blev det dags för mig och Florencia att gå mot tåget igen. Då det var galet mycket folk så tog det oss 15-20 minuter att lämna Navy Pier och sen blev det till att traska på ordentligt. Efter ett tag blev det springa... tills vi insåg att vi aldrig skulle klara av att springa 8 kvarter på 2 minuter så placerade våra rumpor på Jamba Juice och chillade istället innan vi i lugn och ro traskade bort till tågstationen. Eftersom vi missade det första tåget och tåget efter det gick två timmar senare så bestämde vi oss för att äta kvällsmat ute idag. Subway it is (tacco för Florencia). Vi satt och snackade om allt och ingenting innan vi placerade oss på tåget som hade anlänt. Pratade åter igen om allt och ingenting. Blev en sväng inom Biggbys Coffee för en Wild Zebra under promenaden hem.

Nu sitter jag här och lyssnar poå musik och funderar över livet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0