Should I stay or should i go?

Ja, även om jag vill ge det här med rematch en ärlig chans så finns fortfarande tanken om att bara skita i alltsammans och bara sätta mig på första bästa flyget hem mot trygga Sverige alltid i huvudet.
Jag har ju trots allt levt livet här i chicago i 5 hela månader (exakt) och jag klagar vekligen inte på det. Visst kunde vissa saker har varit bättre och allt blev inte riktigt som jag hade föreställt mig, men jag har ändå haft det bra här borta. Grejen är bara den att jag inte vet om jag är färdig med Amerika eller inte?

Men jag får ta dessa två veckor på mig att fundera på vad jag vill med mitt liv så ska det nog sluta bra i slutändan tror jag... Eller, det måste det göra.

Jag menar åker jag hem, så kan jag fortfarande åka på min och Sandras resa till Hollywood som vi skulle vilja göra och förhoppningsvis kanske det finns en liten chans att jag kan smita med till Spanien en sväng med (eller hur pappa? ;) ) och sen blir det till att börja plugga, jobba och skaffa egen lägenhet! Jag menar, det är ju inte helt fel det heller. OCH så får jag ju träffa alla mina kära vänner igen!

Men, jag ger min rematch den ärliga chans den förtjänar, åker och lever livet i Florida och sen får jag se vad som händer efter de 2 veckorna!

Tack för allt stöd hemifrån!! Det betyder mycket! <3

Kommentarer
Postat av: Pappa John Arvidsson

Klart du får följa med till Spanien,om inte du har fått jobb..ha,ha.."ler"...allt stöd har du,vi finns här för dig oavsett vad du väljer, men gör du nu det du vill, jag menar vill du vara lite till i USA så tveka inte och vill du komma hem är du välkommen att göra det, du bestämmer. Vi älskar dig, sköt om dig. Pussar och kramizar paps

2011-07-08 @ 00:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0