Miami

Ja, då kommer det en lite snabb uppdatering här då! Jag har ju inte min dator med mig så det får bli ett mycket vackert inlägg från min kära iPod!

Jag befinner mig just nu i Miami, Florida. Vi anlände igår morse runt 11 amerikansk tid. Då vi inte kunde checka in förän 16 (om vi inte ville betala 56$ extra... NEJ tack!) Så vi promenerade runt och kollade i alla de olika affärerna som finns här.
Jag inhandlade 2 nya fina kepsar! Vi tog även en sväng ner till Miami beach och kollade lite innan vi efter X antal timmar äntligen kunde checka in. Jag bytte om till bikini och sprang ner till havet och badade/solade lite, medan Dunja tog en tupplur! Jag återvände efter någon timme och vi gick och inhandlade lite kvällsmat som bestod av yoghurt och en macka.
Vi degade i lobbyn ett tag (gratis internet) innan vi gick upp och kollade en film och sen sova! Bra första dag!!:) Idag (söndag) har vi inte gjort så mycket. Vi degade vid stranden hela förmiddagen och även ett par timmar in på eftermiddagen. Sen en snabbis till hotellet för en dusch och sen var det dags för shopping!! :) Nu chillar vi och efter att jag avslutat här ska jag gå ut till poolen ett tag!! :) Jaja, nu vet ni att jag lever i alla fall!

Ha det bra!

Hälsningar från Miami, Florida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0