HAPPYFACE :D

Ja, men gud i tusan vad glad jag ar nu. Vet inte riktigt varfor for inget speciellt har egentligen hant. Ja, jag har pratat med en familj till, men ingenting ar bestamt och jag vantar fortfarande pa besked sa jag vill inte saga for mycket redan nu. Men det jag kan saga ar att de har 2 pojkar som ar 2 och 4 ar gamla och mer an sa vill jag val egentligen inte avsl;ja tills jag vet mer. Men jag gillar denna familjen och det ar val bara till att vanta och se vad som hander i dagarna. Sa om ni alla skulle vilja vara snalla och halla bade fingrar och tar for mig.
Annars sa har jag inte gjort sa mycket idag. Jag har pratat med varldens basta Pernilla!!! Sa skont att prata med alla fina vanner i Sverige! Ni ar guld varda<3 Jag har aven inhandlat ett par nya horlurar (det blev lite roligt ord dar, men jag anvander amerikansk dator sa det far ni sta ut med) med mikrofon sa jag kan prata med mammsen och pappsen via min valdigt fina iPod, sa det var en bra investering idag.
Under kvallen har jag umgatts med valdigt fina vanner, de basta. Galna flickor fran Brasilien och Colombia och galna pojkar fran Amerika, men kul har vi. Eftersom jag da var den yngsta (under 21) i ganget sa spenderar jag nu min tid har framfor datorn medan de andra drog downtown Chicago for att festa loss. Men jag far val helt enkelt komma tillbaka nar jag ar 21 och festa loss med dem;) Sa enkelt var det! haha
Sa ja, nu ar jag bara allmannt lycklig for allt och ingenting. Det spelar egentligen ingen roll vad som hander med mitt liv for tillfallet for jag har upplevt sa mycket mer an vad vissa bara kan dromma om och MER kommer jag uppleva. Men visst hade det varit roligt att stanna kvar har i det stora landet ett tag till i alla fall. Men jag vet mer om det nasta vecka och sjalvklart iuppdaterar jag nar jag vet var jag kommer hamna.
Puss

Kommentarer
Postat av: Pappa John Arvidsson

Det låter ju spännande, jag håller allt jag kan hålla för att det ska gå vägen för dig. Då blir inte utekvällarna så dyra om man måste vara 21?..ha,ha..Förstår att allt flyter på men inget är så långt som väntan.Här är det bara bra också. Vi får skypa någon dag, men du får säga när du kan och har täckning. Puss & kram paps=)

2011-07-24 @ 08:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0