Flygplaner...

Hejsan Hallojsan manniskor!

Nu har jag finally fatt mina flygtider till NY och jag flyger pa sondag eftermiddag! Flyget lyfter 16.00 fran Chicago och kommer landa i NY 19.30, sa flygresan tar bara runt 2.5 timmar, vilket ar helt okej (tidsskillnaden!!!).
Sa jag kommer landa pa sondagkvall, min vardpappa kommer hamta upp mig och efter det hamta upp min vardmammas styvson och sen kora tillbaka till deras lagenhet pa Manhattan. Dagen darpa, det vill saga mandag, kommer jag och denna styvson att ta bussen ut till strandhuset som de har. Hej o ha, har ska det akas buss i NYC. Men det ska nog sluta bra! Pa ett eller annat satt. hehe
Och det ar sa planerna ser ut just nu.
For ovrigt sa har jag packat om mina grejer... har jag verkligen shoppat sa mycket? For real? hoppsan! Ja, jag har shoppat en ny resvaska ocksa for den delen om ni undrar. Meeeeen, ingen har val dott av for mycket shopping och man kan val aldrig har for mycket klader? Sa helt okej!
Sa, pa sondag paborjar jag min nya start, mitt nya aventyr har i USA och det ser jag definitivt fram emot.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0