Bad uppdatering

okej, nu blir det for tusan det sista forsoket har!! Funkar det inte nu sa blir jag lite smatt galen! Jag har ju faktiskt uppdaterat runt 3 ganger redan utan att nagot faktiskt har kommit upp i bloggen. Och nu har jag egentligen inte tid sa det far bli en galet snabb uppdatering.
Jag ar fortfarande i rematch och har inte hittat nagon familj, jag har pratat med en men det var ingenting som passade mig. Mina 2 veckor gar ut imorgon, men da jag har bra vanner som later mig bo hos dem sa har jag nasta vecka ocksa pa mig och om jag inte hittat min familj tills dess sa maste jag bege mig hemat. Vilket jag inte ar sa ledsen over egentligen, jag har ju trots allt upplevt ganska mycket har i det stora landet.
Sa under dagarna gor jag inte sarskilt mycket, chillar och lever livet som den lata amerikan jag har blivit;) hehe
Den temporara familjen som bor 20 minuter harifran far tillbaka sin famij som varit fast i Frankrike ett tag, sa dar forsvann det hoppet, sa nu ar det bara till att vanta och se.
Det kommer vara fortsatt dalig uppdatering har om inte min iPod borjar funka battre snart. Men det aterstar att se;) Sa det ar val all den uppdatering jag kan ge er for tillfallet. ENJOY! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0