4th of July!

Dagen började med att traska bort till Dunton Street och möta upp Lovisa., Vi spenderade en timme med att kolla på paraden. En helt okej underhållning om man inte har något annat för sig. Om inte så fick jag gratis mat/godis och en vattenflaska (med roliga saker i) av Waalgreens. Dessutom drack jag även juice från min första amerikanska mugg! Den ska då sparas!!;D haha

När vi tröttnade på paraden som varade för evigt traskade jag iväg hemåt igen. Skypade med fadern min innan Lovisa kom och hämtade upp mig och vi körde vidare till stranden. Där låg vi sedan ett par timmar. Solade, snackade skit, badade fötterna... ja allt som man gör på en strand. Imorgon bär det av igen, då en heldag! :)

När jag kom hem cyklade jag bort till Dunja och Denise och lämnade av Dunjas grejer. Tillbaka hemåt igen. Städa upp lite innan min vf kommer hem imorgon... Sen ringde min allara underbaraste mamma som jag inte pratat med på länge. Tänka sig att hon gick upp lite tidigare bara ör att få prata med mig:-) <3<3
Prata av mig lite md henne, in i duschen och nu pular jag runder på internet.

Dom skjuter raketer här utanför och det va ta mig tusan det mesigaste jag någonsin sett xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0