Tisdag, chokladdbollsbak, cleaningladies, shopping, galen kväll, busy day!!

Okej, nu blir jag lite lätt deprimerad! Skrev precis ett lång och detaljerat inlägg om dagen och gissa vad som hände... det är borta! såklart! Okej, jag orkar nog inte göra om hela igen då det börjar bli time for bed här, men jag gör en snabb sammanfattning av dagen.

Dagen började med att Q (tvååringen) kom och väckte mig 06.30 nere i mitt rum, alltid lika underbart när han tänder EXAKT ALLA lampor jag har där nere! Vi gick upp, åt lite frukost och sen blev det påklädnad. Efter ett tag kom de andra pojkarna ner och ville ha frukost, jag gav dem frukost, gjorde lunch och sen var det off to school som gällde!

Jag, Q och S som fortfarande var hemma gjorde chokladbollar, vi kanske inte följde receptet till 100% men de blev goda ändå... YUMMI! Sen var det dags för lite sushi till lunch. Nej, jag har aldrig testat det förut så detta var första gången och NEJ det var inte riktogt min grej. Men då har jag testat det i alla fall. Vi lämnade av S vi skolan och sen åkte jag och  Q och shoppade. Hittade inge så mycket (SANDRA JAG SAKNAR DIG!!!) men det blev tuggummi, fiskar (snacks) till Q och en grej jag kan ha iPoden i medan jag tränar! Och det var pretty much it!

Sen var det hem, hämta väskan och köra iväg till gymmet. 25 minuter på crosstrainern och sedan hem igen då mina hostparents skulle iväg och jag hade pojkarna hela kvällen. Jag hade mellan tre och fem pojkar hela kvällen då de hade kompisar över. Det var mycket lek och skratt och dans och sång och MAT och det ena med det andra. Kvällen avslutades med lite filmtittande - Ice Age innan the parents kom hem igen.

Så nu är det dags att göra sig ordning för SÄNGEN! kolla ett avsnitt av Early Edition och äta lite morots chips!!

P.S the cleaning ladies var här idag så jag slapp bädda min säng! JAG ÄLSKAR TISDAGAR!!! D.S

PEEEEAAACCCEEE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0