Soliga Amerika!

Idag är det sol ute, riktigt härligt faktiskt! Jag tror att våren är på väg, eller, det är vad jag hoppas på i alla fall! Idag har det inte hänt så mycket. Morgonen var ganska lugn. Jag gav pojkarna frukost och sen var det dags för skolan för J medan Q och S var inne och lekte med mig. B var på ovanvåningen med J och R var på jobbet.

Kanske en av de lite tuffare dagarna, men livet kräver lite utmaningar och jag tycker att jag klarade av det hyfsat bra i alla fall... Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva här idag. Det är bara det att det inte händer så mycket just nu.
Pojkarna åker till sin pappa ikväll så det kommer bara vara de två minsta hemma. Kanske kan jag hitta på något skoj i helgen, hitta någon annan au pair som vill ses kanske:)

Har fått en tv på mitt rum så till helgen ska det införskaffas lite filmer som jag kan kolla på. Men jag är ju ganska bekväm med min dator, så jag får se hur mycket tv:n används!?

Bilder kommer, inte på familjen, men kanske på omgivningen... kanske?

Jag saknar min KATT!!! (och min familj och mina vänner)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0