Sista natten i MIN säng

Jaha, ja, då var sista dagen i Sverige avklarad, det gick ju bra. Jag har nu allting färdigt för att imorgon flytta över halva jordklotet. Gud(!) vad jag har väntat och sett fam emot detta och nu är det ÄNTLIGEN dags, kan knappt fatta det själv än!

Som sagt så hade vi en liten avskedsmiddag för närmsta familjen. Det var trevligt, pratade och hade skoj. Lite sorgligt, dock inte så sorgligt så att tårarna föll, vilket var skönt, det hade nog bara blivit ännu jobbigare då. Men nu börjar jag i alla fall bli nervös, inte över att flytta dit, utan att jag ska klara av HELA flyggresan aldeles SJÄLV(!) Men ja, det ska nog gå bra, folk möter ju upp mig i NY senare (mycket senare) samma dag (ny dag svensk tid).

Men JA(!) jag är TAGGAD, taggad till tusen och lite till! Så taggad att jag från första början har kollat på fel avresetid. Jag tog bara för givet att första tiden på pappret var då planet lyfte, men ack nej, så var inte fallet. Tidigare i
dag när jag skulle dubbelkolla alla papper en gång till såg jag att det stod Check-in time: 10.55 och departure time 12.55, haha, ja men det var ju väldigt lyckat från min sida. Jaja, hur som helst så flyger jag från Sverige 12.55 nu, så att ni alla vet det. Sen kommer jag mellanlanda i Frankfurt för att sedan flyga vidare till NY. Inga missförsånd här inte! Tur att man dubbelkollar allt typ hundra gånger innan det är dags att flyga!

Fick lite avskedspresenter/födelsedagspresent av pappa & Magnus och av mina kära syskon! Tack Tack Tack! kommer sakna er, men vi ses ju igen... om ett år eller två! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0