Sista dagen i Sverige

Ja, då har dagen kommit, min sista dag i Sverige (på väldigt länge) är här och då kan man ju undra, hur ska jag spendera den dagen? Jo, det ska jag tala om för er. Snart, om sisådär 20 minuter ska jag lämna min underbart STORA och MYSIGA säng för att bege mig in mot toaletten och städa den lite. Efter toan så är det rummets tur, packa ner de sista tavlorna och mina priser som hänger på väggen och än en gång kolla packning och papper så att allting stämmer.  Kom på nu att jag kanske ska se till att ha kamera laddad, så den ska sättas på laddning.

När allt det är klart så är det väl runt eftermiddag, kanske dags att börja förbereda inför den sista middagen med familjen, lite paj och sen lite fika, YUMMI!

Jag ska också, på något vänster lyckas skriva över de sista bilderna som jag har på den stora datorn till en skiva, rensa bort allt på stora datorn så min lilla syster kan ha den sen.

Så idag blir det pretty much fullt upp. Men det är i alla fall så min dag kommer att se ut. Troligtvis kommer där ett inlägg till ikväll, kanske den sista från Sverige på ett tag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0