Shopping!

God Morgon USA (god eftermiddag Sweden). Härlig morgon på detta stället. Jag tvättar lite kläder, äter lite frukost, kollar datorn, hör folket göra sig redo där uppe och njuter av den extremt vita utsikten (ja det har snöat IGEN). Hoppas snart på att våren känner för att titta fram, jag behöver lite vår känslor, lite sol och lite värme.

Igår tog Mormor M med mig på en lite shoppingrunda medan killarna var i skolan/sov middag. Oj(!) det var galet stort det där stället. Tänk er VÄLA fast i tre våningar! WIHO, ja, men dit kommer jag definitivt att återvända, utan tvekan. I alla fall, igår blev det två t-shirtar inhandlade på H&M och sen besökte vi en skoaffär, en STOR skoaffär. Där hittade jag ett par stövlar som passar mycket bra nu när det börjat snöa igen. Så ja, jag blev några dollar fattigare, men det ska jag nog kunna leva med, det är ju trots allt lönefredag idag!

Annars är det inte så mycket som händer över här, inte just nu i alla fall. Det blir nog ett fint pyamasparty/filmkväll med värdbarnen och andra barn imorgon under kvällen, troligtvis kommer andra gäster med. Om jag får lite ledigt så ska jag nog se till att träffa en annan au pair, från Tyskland. Det ska nog kunna ordnas.

Med andra ord; Jag ser fram emot helgen!


Kommentarer
Postat av: mikaela

haha, då kanske du kunde haft användning av h&m kortet i usa? :)

2011-02-25 @ 19:51:08
Postat av: Emelie

haha, jag är inte säker på att de tar det svenska kortet här;)

2011-02-25 @ 21:17:55
URL: http://emelieaupairarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0