Från Sverige till Frankfurt

Ja, jag har inte så mycket tid just nu, men jag kan ju uppdatera er lite om vad som händer i alla fall.

Igår, måndagen den 7/2 rungde klockan vid 5.45. Det var bara till att stiga upp ur sängen och in i duschen. En sista frukost tillsammans med pappa, magnus och syster Mikaela. Kläder på, packa ner det sista som skulle med, borsta tänder och allt annat sånt roligt. Säga hej då till folk som skulle till skola och jobb... Kollade lite tv (Jims värld) och innan man visste ordet av så var det dags att åka mot flygplatsen, pappa skjutsade mig. Vi hittade rätt på en gång (WIHO). Vi var ganska tidiga så vi hann med en sista fika innan det skulle bli dags att checka in. Nu var det nära, det är på riktigt, it is happening!! Jag checkade in bagaget i de fina små maskinerna och lämnade väskorna till personalen och där åkte de (väskorna) iväg på rullbandet.

Jaha, då var det dags att passera passkontrollen och även dags att säga hej då till pappa. Det var svårt, svårare än vad jag faktiskt trodde att det skulle vara...
Det tjöt när jag gick igenom passkontrollen, såklart(!!), men det gick bara fint efter det. Hon kände lite och sen var det över och jag kunde fortsätta vidare, ta mina väskor och bege mig mot gaten. Jaha, ja då var jag aldeles ensam, lämnad åt ödet, haha, kanske inte riktigt... Jag hittade gaten direkt och gick och satte mig där, nu var det bara till att vänta på att planet skulle komma in. Planet kom och det var dags att gå ombord. Fick en fin fönsterplats. Jag sov den största delen av resan till Frankfurt, där jag mellanlandade. Vaknade upp nånstans i mitten, fick en torr och äcklig macka med nått grejs på och somnade sen om igen.

Nähä, nu är det snart dags för lite mer information här i NY så fortsättningen får ni sen när jag har ledigt nästa gång... kanske ikväll? vem vet!? :) btw, bilder kommer också inom kort! Håll utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0