Packa för ett år eller två

Ja, hur gör man det egentligen? Hur man än gör så har jag gett mig på det och jag försöker packa inför mitt år. Det är inte världens lättaste ska jag tala om för er, men det måste göras. Jag har i alla fall kommit en bit på vägen och so far so good! Har fortfarande en del kilon kvar och har fortfarande inte påbörjat den lilla väskan, det ska nog gå bra det här. Men å andra sidan så har jag inte heller packat ner presenterna till familjen än och de väger ju trots allt en del, så ja vi får helt enkelt se.

Som jag skrev igår så mailade jag med min hostmum. Jag frågade om det var något speciellt jag skulle ta med mig. Svaret jag fick var: Ta med dig allt som gör dig lycklig och glad och får du inte plats med allt så kan vi gå och shoppa när du kommer. Behöver du något så skicka mig ett mail!
Kan man få ett bättre svar eller? Tror knappast det, så glad jag blev!

Idag var det egentligen meningen att jag skulle upp tidigt och åka in till stan o träna en sista gång, men nej, orkade faktiskt inte. Så låg kvar i sängen, kollade på "early edition" innan jag steg upp och började stryka lite kläder som jag skulle packa ner. Sen var det meningen att jag skulle ta bussen in till stan vid 12.00 istället för att gå runt lite och sen träffa en kompis, men nej, då går inte bussen då, utan jag får lov att vänta till 13.00 istället. Det går ju bra det med, lite mindre tid på mig, men okej. Men det blir i alla fall USAfika med S och det gillas och finfina kommer vi också att vara ;)

Nu ska jag slänga ut mina tulpaner för de ser inte särskilt fräscha ut längre!


Kommentarer
Postat av: J

Som du kanske sett på min blogg, så handlar man en del här... :P Jag ville ta med mig allt, och låg precis på gränsen på båda väskorna, och nu har jag handlat här, så ett tips är ändå att spara lite hemma! Vet att det är sjuuuuukt svårt, men tror det lönar sig! :)

2011-02-02 @ 18:38:51
URL: http://jojojojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0