Mindre än 48 timmar kvar!

Ja, precis som rubriken säger så är det nu mindre än 48 timmaar kvar innan jag åker, innan jag lämnar Sverige! Det är lite sorgligt, men mest underbart, helt freakin AWESOME!

Idag blir det kalas hos min kusin som fyllde år för ett par dagar sendan. Är inte säker på hur många som vet att jag faktiskt åker på måndag, med tanke på allt som hänt med Coloradofamiljen och ny familj, först ett datum och sen ett annat datum. Kanske har ryktet spridit sig ändå? Det återstår att se ikväll, annars lär de ju få reda på det då!
Det lär ju i vilket fall som helst bli ett sista hej då till folket innan avresa på måndag. Galet nära nu!

Imorgon kommer lite folk (närmsta familjen) på lite middag och fika. Sen, efter det har jag nog sagt hej då till alla människor... tror jag?!

Hur som helst så ska jag nu ta itu med den sista packningen, det är ett par tröjor kvar som ska ner och något mer som ska strykas och sen en sista (lär ju bli fler imorgon och på måndag) koll på mina papper så jag är 100 på att jag har allt med mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0