Kort uppdatering!

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva här idag, så jag skriver bara något. Det har inte hänt något speciellt idag faktiskt. Vi var iväg och grannstaden och hälsade på lite folk. Sen åt vi lunch på världens gulligaste lilla "resturang" eller rättare sagt, matställe. Det var ganska mycket ett barnvänligt sådant, så maten kom med ett tåg. Tåget stannade framför dig när den kom med din mat - helfestligt! Varför har vi inte sådana matsätällen i Sverige för?

Vi kom hem, Q sov middag och jag stack iväg till gymmet. Sprang lite på bandet och gjorde lite styrka. Jag måste ju vara i prima form tills på onsdag då jag ska utföra något slags test. Dock ingen aning om vad det är för mågot?!

JAg kom hem, hämtade hem pojkarna från skolan och nu sitter jag här. För övrigt åt jag ett "carameläpple", ett äpple med kolasås och strössel på. Det var okej, en bit var bra, sen blev det bara för mycket!

Sådär, nu har ni fått uppdateringen om min dag!

Kommentarer
Postat av: Alexander

Hej Emelie



Bara en kort hälsning från Sverige. Hoppas du får en bra dag. Läst din blogg. Hoppas du bara stannar 1 år i USA. S Hörs på MSN. Kram / Alexander

2011-03-01 @ 11:19:09
Postat av: Emelie

Heeej!

kul att du lämnade en kommentar! Ja, tack gode gud för msn! Du får ha en bra dag du med!! Kramar!!

2011-03-02 @ 03:27:53
URL: http://emelieaupairarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0