Hos familjen!

Jag gick på planet som skulle ta mig till min amerikanska familj. Allting gick bra, inga som helst problem. Jag somnade ganska snabbt och sov i princip hela resan till Illinois, vilket var ganska skönt. När vi landatsteg jag av planet (så klart) och gicck för att leta upp mina väskor och sen familjen. Än en gång var jag tvungen att gå över exakt hela flygplatsen för att komma fram till mina väskor. Väl framme vid väskorna var jag fokuserad på att hitta mina väskor, och så plötsligt hör jag ett namn, mitt namn. Jag kollar upp och där ser jag min hostfamily. Kramas och hälsar och sen åker vi med bilen. Efter sådär 20-30 minuter så är vi framme vid huset. Vi pratar lite, de visar mig runt, jag packar upp mina grejer, tar en dusch och sen går jag och lägger mig.

Nästa dag är det mycket info och jag leker lite med barnen:) Försöker ta in allt så gott det bara går, det är mycket med det går. Jag får en mobil så jag kan ringa här i det stora landet, vi åker till starbucks, vi är överallt och ingenstans. Nästa vecka får vi troligtvis hem den bilen som jag kommer at köra omkring i. Den är stor och automatväxlad... detta kommer bli spännande Efter en lång, händelserik dag så går jag och lägger mig med ett leende på läpparna.

Nästa dag är det också massor av information och jag försöker mest ta in allt så gott det går. Börjar komma in lite i det, men det är en bit kvar tills jag kan allt. På måndag börjar schemat att gälla... få se hur det går. Troligtvis bra!

Jag kommer inte lägga ut några bilder på varken familj eller området där jag bor, då det inte är lämpligt. Men andra bilder kanske kommer, vi får se!

Än så länge har jag inget internet i mitt rum så uppdateringar kanske inte kommer så ofta som jag egentligen hade viljat, men det får gå ändå!

Nu är jag i alla fall här och jag trivs bara bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0