Gym i Amerikat!

Jaha, ja då var det söndag är i staterna (och troligtvis i de flesta andra länder med). Idag händer det nog inte så mycket skulle jag tro. Det blir frukost med hela familjen, mormor, morfar, farbror, bro, ja alla ska med. Så det ska bli roligt att träffa alla. I eftermiddag ska jag och pojkarna besöka biosalongen för att kolla lite film, det ser vi fram emot. Annars är det nog inte så mycket som händer idag skulle jag tro?!

Igår var jag och besökte gymmet som ligger här i närheten. Ett ord för att beskriva det; STORT! Där fanns typ MÄNGDER av löpmaskiner och cyklar och crosstrainers och allt annat somjag inte vet namnet på? Och sen en annan avdelningen med lösa vikter och maskiner. I mitten av alltihopa fanns där en basketplan, vid sidan om en bassäng och bubbelpool och på ovanvåningen en löparbana... jag tror jag fick med all nu! I alla fall, det var galet stort och jag GILLAR'T!!! Där kommer jag definitivt att spendera lite av min fria tid!

Jag trodde faktiskt inte att så många människor faktiskt tränade här i det stora landet, men tydligen så hade jag fel... och jag har knappt sett någon extremt överviktig människa här heller. Visst har jag sett människor som nog skulle behöva gå ner ett pat kilo, men ingen som är sådär EXTREMT överfet. Så gick det med alla mina fördomar om detta land! haha, ja men det kan ju inte gå mer än bra här!

Jag gillar min amerikanska familj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0