Cluster meeting!

Igår var det då dags för mitt första "cluster meeting". J (min kontaktpeson) kom och hämtade upp mig här hemma och sen körde vi och hämtade upp D och F på vägen och sen körde vi vidare. Vi skulle åka rullskridskor. Någonting som jag aldrig gjort tidigare, inlines okej, men rullskridsor, N E V E R! Men det skulle bli roligt. Med rå¨ga på allt hade jag inte någon sportförsäkring, så egentligen var det inte särskilt smart att åka, men jag hade ju inte tänkt bryta benen, så varför inte?!

I alla fall, vi samlades, alla au pairer (vi var runt 7 st denna gång) och J, pratatde lite om allt möjligt och när det var färrdigpratat så gick jag, D, D och F och hyrde rullskridsor/inlines, snörade på dem och sen var vi ute på banan! Det var lite vingligt i början, men efter ett par varv så gick det faktiskt bra och efter ytterligare några varv så kunda jag faktiskt öka farten, riktigt bra! Det enda jag inte kunde var att stanna, mindre bra. haha, men det gick ju bra ändå! Vi stannade i runt 2 timmar och jag kan ju berätta för er att det är ett riktigt bra sätt att träna på, vi var ganska slut efter den kvällen.

Det är definitivt något jag kommer göra igen och troligtvis tar jag pojkarna med mig då. Hur som helst, jag hade en galet bra kväll och jag ser fram emo alla andra cluster meetings:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0