Cleaning ladies!

Idag är det då tisdag, har varit i USA i en vecka och en dag, det är galet vad tiden går snabbt, snart har jag varit hos min familj en hel vecka. Idag har städerskorna varit här, de kom väl runt halv 10, halv 11 något (inte säker). Vi lämnade huset och de städade huset... ja varför inte liksom? Jag tror nog jag kan vänja mig vid det.

Jag, Q och S gick down town för att äta lunch, det blev nudlar med ost. Efter lunch bar det iväg hemåt. De visade mig barnens skola och tro det eller ej men jag hittar dit (lite svårare hem dock;P). Jag fick köra STORA bilen igen och jag börjar faktiskt kunna detta, stolt! När vi kommer hem igen stoppar jag om Q som ska sova (han ligger där uppe och pratar för sig själv...) Jag har lite fri tid som jag spenderar här vid datorn.

Ikväll ska jag troligtvis ut och möta en annan au pair, en från tyskland! FUN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0