Trött

Fy tusan vad trött jag är idag. Blev visst sen kväll igår och tidig morgon idag. Totaldissade presidenten för att umgås med fina flickor framför en film istället. Med det sagt vill jag säga att julgransljusen tändes igår. Får väl går dit och kolla en vacker dag... eller kväll. Så igår kväll blev det då film - Riio hemma hos Maayan med Jenni, Denise och Meryem! Tjejkväll, med massa prat och skratt och mys! :) Älskar vår små filmkvällar! Runt 00.20 lämnade vi huset och begav os hemåt i det kalla vädret! Jag och Jenni påbörjade vår kvällsjogg. Vi skiljdes åt vid 91th street and park och sen sprang jag vidare. Borsta tänder och hoppa i pyjamasenn och sen kolla julkalendern innan det blev dags att sova lite. Näe, men nu ska jag äta lite innan jag tar en powernap och sen hämta ungen från skolan och sen vidare till parken. Nu kom visst de andra folket hem... jag som trodde att jag kunde få lite egentid utan massa skrik i lägenheten. Kanske en annan gång, eller de kanske går snart igen? Haha, illa! xD Fy vad trött jag är! Förövrigt beställde jag mina kort till fotoshowen igår... kommer mest troligt bli ett STORT totalt misslyckande! Inga bilder som passar ihop och mest troligt kommer de bli väldigt små! Bra jobbat Emelie... verkligen! HejSvejs! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0