Plugg och 300 dagar i US and A !

Jag är trött och orkar verkligen INTE plugga, men måste man så måste man... Jag förstår inte att var varenda jävla vecka skjuter upp det tills på söndagen. Varför? Ja, men det är ju en fråga som jag också ställer mig sisådär 200 gånger varje söndag när det är dags igen:( Gaaah!
Nästa vecka (kanske) ska jag ta tag i det lite tidigare (lördag?) så jag slipper denna söndagsstress. Hade varit ganska skönt.

Det är egentligen inte särskilt jobbigt, det är mest att hitta det förbannade svaret som ska vara så satans komplicerat. Frågorna blir konstigare och konstigare för varje vecka som går och jag önskar vi kunde ha fler uppgifter som den då vi var TVUNGA att kolla på film xD Den passade mig alldeles utmärkt!
Haha, tänka sig, ett inlägg om plugg, se där ja! Ja, nu ser ni verkligen hur mycket jag verkligen har att skriva om.

I alla fall, på onsdag nästa vecka har vi i alla fall fotoshow och den kommer ju mest troligt sluta i katastrof.., men vem tusan bryr sig egentligen?! Jag kommer mest troligt inte se en enda av alla människor igen (förutom Ashley som jag gärna umgås med). Idag är det bara 17 dagar kvar tills jag beger mig iväg till flygplatsen för att hämta upp mamma och mina systrar! Ååh, vad jag längtar lite mycket! :)

Snart är det julafton och nyår och sen är det 2012... jag vet att jag sagt det innan men jag säger det igen; FY TUSAN VAD TIDEN GÅR SNABBT! Snart står jag där igen, på svensk mark och kramar om alla nära och kärar och somnar gott i MIN EGNA SÄNG (ledsen Mickan men du får ge upp den för en dag eller så i juli).

Nu när jag kollade i min kalender så såg jag att jag IDAG har varit i USA i EXAKT 300 dagar vilket innebär 65 kvarstår för ett helt år! G.A.L.E.T!

I alla fall, nu ska jag i alla fall fortsätta plugga lite! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0